Najczęściej Zadawane Pytania - in360.pl

Najczęstsze pytania | in360.pl

Pytania o realizację zamówień w in360.pl

Czy wszystkie produkty dostępne są od ręki?
Większość produktów w naszym sklepie jest dostępna od ręki. Każdy produkt ma swój indywidualny status dostępności, który można sprawdzić na stronie produktu.
Czy oferowany towar jest nowy?
Tak. Sprzedajemy WYŁĄCZNIE produkty nowe, oryginalne, pochodzące z polskiej dystrybucji, opatrzone gwarancją producenta.
Czy można otrzymać rabat na zamówienie?
Z naszej strony dokładamy wszelkich starań, żeby zapewnić naszym Klientom przystępne ceny. Ewentualne rabaty cenowe przy większym zakupie asortymentu prosimy kierować pod adres: sklep@in360.pl. Aktualne promocje znajdą również Państwo tutaj: OKAZJE.
Czy podane ceny zawierają podatek VAT?
Tak, wszystkie podane na stronie ceny zawierają 23%-wą stawkę podatku VAT.
Nie mogę złożyć zamówienia – co zrobić?
W pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy wszystkie wymagane pola zostały prawidłowo wypełnione. Jeśli pomimo tego, nadal występują problemy prosimy o kontakt maillowy pod adresem sklep@in360.pl lub telefonicznie 22 842 09 44

Sposób i czas dostawy w in360.pl

Jakie są formy dostawy?
Na stronie in360.pl dostępne są następujące formy dostawy:
  • Odbiór osobisty – bezpłatnie, w magazynie w Piasecznie.
  • Paczkomat – dostępne dla mniejszych przesyłek.
  • Odbiór w punkcie – dla paczek do 30 kg, w wielu punktach na terenie Polski.
  • Kurier – dla przesyłek standardowych i paletowych, z opcją dostawy do domu.
Więcej informacji znajdziesz na stronie in360.pl.
Ile kosztuje dostawa?
  • Paczkomat: od 19 zł
  • Punkt odbioru: od 24 zł (do 30 kg)
  • Kurier: od 24 zł (standardowe) i od 39 zł (niewymiarowe)
  • Paleta: od 55 zł (do 50 kg), większe palety od 89 zł do 499 zł
Więcej informacji na stronie in360.pl.
Czy produkty wysyłane są w weekendy?
Przewoźnicy nie dobierają od nas przesyłek w weekendy. Towar zamówiony w piątek po 13 najwcześniej może zostać wysłany w poniedziałek o ile jest na magazynie.
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Zamówiony towar można odebrać osobiście w naszym sklepie stacjoranym od pon. do pt. w godz. 8-16.
Czy jest możliwa dostawa za granicę?
Niestety nie, in360.pl oferuje tylko wysyłki na terenie kraju.

Płatności/Faktury

Jakie opcje płatności są dostępne?
  • Płatność przy odbiorze – gotówką lub kartą w siedzibie firmy.
  • Za pobraniem – gotówką przy odbiorze od kuriera (limit 8 tys. zł).
  • Przelew tradycyjny – realizacja po zaksięgowaniu środków.
  • Przelew online – szybkie płatności przez Przelewy24.
  • Raty PayU – udostępniamy także bezpieczną i wygodną formę zakupów na raty. Współpracujemy ze znaną na rynku usług finansowych firmą PayU, która oferuje kredyty na bardzo atrakcyjnych warunkach.

Szczegóły dostępne na stronie in360.pl.

Czy można płacić kartą przy odbiorze?
Tak, jak najbardziej.
Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak, wystawiamy fv do każdego zamówienia. Jeśli to ma być fv na firmę prosimy o zaznaczenie tego podczas składania zamówienia.
Czy można kupić towar na raty?
Szczegółowe informacje znajdą Państwo tutaj: RATY.

Reklamacje/Zwroty

Jak złożyć reklamację?
Tutaj odnajdą Państwo informację na ten temat REKLAMACJE.
Ile trwa rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez sprzedawcę
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak. Zwroty są łatwe i bezproblemowe. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi wytycznymi odnośnie zwrotów ZWROTY.

Czy wszystkie produkty dostępne są od ręki?

Niestety, nie wszystkie. Dostępność produktu widoczna jest na karcie produktu.

Czy przy odbiorze osobistym można płacić kartą?

Tak jak najbardziej.

Czy podane na stronie ceny zawierają podatek VAT?

Tak, wszystkie podane na stronie ceny zawierają 23%-wą stawkę podatku VAT.

Czy oferowany towar jest nowy?

Tak. Sprzedajemy WYŁĄCZNIE produkty nowe, oryginalne, pochodzące z polskiej dystrybucji, opatrzone gwarancją producenta.

Czy jest u was wystawiany dokument Tax Free?

Tak. Tutaj znajdą Państwo informacje na ten temat Tax free

Czy jest możliwe otrzymanie rabatu na zamówienie?

Z naszej strony dokładamy wszelkich starań, żeby zapewnić naszym Klientom przystępne ceny.
Ewentualne rabaty cenowe przy większym zakupie asortymentu prosimy kierować pod adres :
sklep@in360.pl
Aktualne promocje znajdą również Państwo tutaj : OKAZJE

Nie mogę złożyć zamówienia-co zrobić?

W pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy wszystkie wymagane pola zostały prawidłowo wypełnione. Jeśli pomimo tego, nadal występują problemy prosimy o kontakt maillowy pod adresem sklep@in360.pl lub telefonicznie 22 842 09 44

Jakie są formy dostawy?

Paczkomat: od 19 zł

Punkt odbioru: od 24 zł (do 30 kg)

Kurier: od 24 zł (standardowe) i od 39 zł (niewymiarowe)

Paleta: od 55 zł (do 50 kg), większe palety od 89 zł do 499 zł

Więcej informacji na stronie in360.pl.

Czy produkty wysyłane są w weekendy?

Przewoźnicy nie dobierają od nas przesyłek w weekendy. Towar zamówiony w piątek po 13 najwcześniej może zostać wysłany w poniedziałek o ile jest na magazynie.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Zamówiony towar można odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym od pon. do pt. w godz. 8-16.

Czy jest możliwa dostawa za granicę?

Niestety nie, in360.pl oferuje tylko wysyłki na terenie kraju.

Jakie opcje płatności są dostęone?

Płatność przy odbiorze – gotówką lub kartą w siedzibie firmy.

Za pobraniem – gotówką przy odbiorze od kuriera (limit 8 tys. zł).

Przelew tradycyjny – realizacja po zaksięgowaniu środków.

Przelew online – szybkie płatności przez Przelewy24.

Raty PayU – udostępniamy także bezpieczną i wygodną formę zakupów na raty.

Współpracujemy ze znaną na rynku usług finansowych firmą PayU, która oferuje kredyty na bardzo atrakcyjnych warunkach.

Czy można płacić przy odbiorze osobistym?

Tak, jak najbardziej

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, wystawiamy fv do każdego zamówienia. Jeśli to ma być fv na firmę prosimy o zaznaczenie tego podczas składania zamówienia.

Jak złożyć reklamację?

Tutaj odnajdą Państwo informację na ten temat REKLAMACJE.

Ile trwa rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez sprzedawcę.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar

Tak. Zwroty są łatwe i bezproblemowe. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi wytycznymi odnośnie zwrotów ZWROTY.