Reklamacje

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność towaru oraz usługi cyfrowej z umową.   

  

Wszelkie reklamacje prosimy kierować na adres: 

DIGITAL INTERIORS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa  

ul. Julianowska 61 , 05-500 Piaseczno 

 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail:  reklamacje@in360.pl 

 

Administratorem Twoich danych osobowych jest DIGITAL INTERIORS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.  

  

 W reklamacji należy podać dane Klienta, które umożliwią udzielenie odpowiedzi na reklamację tj:

- imię,

- nazwisko,

- adres,

- adres e mail Klienta,

- numer faktury,

- numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować)

- opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez Sprzedawcę.  

  

Informujemy, że pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ znajduje się platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów dotyczących umów zawartych na odległość pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami. Platforma stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, którzy chcieliby skorzystać z pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich dotyczących transakcji internetowych.  

Informujemy jednocześnie, że zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady w odniesieniu do towarów kupionych przez przedsiębiorcę zostaje wyłączona.   

Wyłączenie to nie obejmuje konsumentów oraz PB jednoosobowych w rozumieniu Regulaminu