Reklamacje
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność towaru oraz usługi cyfrowej z umową.
Wszelkie reklamacje prosimy kierować na adres:
DIGITAL INTERIORS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
ul. Julianowska 61 , 05-500 Piaseczno
lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@in360.pl
Administratorem Twoich danych osobowych jest DIGITAL INTERIORS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.
W reklamacji należy podać dane Klienta, które umożliwią udzielenie odpowiedzi na reklamację tj:
- imię,
- nazwisko,
- adres,
- adres e mail Klienta,
- numer faktury,
- numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować)
- opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez Sprzedawcę.
Informujemy, że pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ znajduje się platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów dotyczących umów zawartych na odległość pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami. Platforma stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, którzy chcieliby skorzystać z pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich dotyczących transakcji internetowych.
Informujemy jednocześnie, że zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady w odniesieniu do towarów kupionych przez przedsiębiorcę zostaje wyłączona.
Wyłączenie to nie obejmuje konsumentów oraz PB jednoosobowych w rozumieniu Regulaminu
Przetwarzam...
Dodano do koszyka
Ilość: 0 Cena: 0 zł