Reklamacje

  1. Zgłoszenie reklamacyjne prosimy wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@in360.pl
  2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    imię,
    nazwisko,
    adres,
    adres e-mail Klienta,
    numer faktury,
    przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
  3. Zamawiający ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep Internetowy nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może od umowy odstąpić.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczania. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Zamawiającego, oznacza to, iż uznał żądanie za uzasadnione.
  5. Większość sprzedawanych produktów w sklepie posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów, w domu klienta.