Ten produkt bierze udział w promocjach:

Huppe Aura Elegance 4-kąt, Drzwi skrzydłowe ze stałym segmentem do wnęki, szer.900mm, wys.1900mm -mocowanie prawe, szkło przezroczyste

Rata 0% juz od 290.3 zł

  • Produkt archiwalny
  • Odbiór osobisty Warszawa: 0 zł i
    Adres odbioru:
    ul. Julianowska 61
    05-500 Piaseczno k. Warszawy
    pon-pt: 08:00 - 16:00
  • Wysyłka kurierem: 139 zł
  • Numer kat. 400202092321
Produkt archiwalny
Zadzwoń - dobierzemy lub doradzimy inny produkt
22 842 09 44

Opis Huppe Aura Elegance 4-kąt, Drzwi skrzydłowe ze stałym segmentem do wnęki, szer.900mm, wys.1900mm -mocowanie prawe, szkło przezroczyste

Cechy produktu

EAN: 4048357849541
Producent: Huppe
Kształt: prostokąt
Wysokość (cm): 190
Sposób otwarcia drzwi: skrzydłowe dzielone
Przeznaczenie drzwi: drzwi do wnęki
Montaż drzwi: prawy
Powłoka ułatwiająca czyszczenie: nie
Element stabilizujący, zawiasy, uchwyt i listwa progowa zawsze w kolorze chrom lub chrom eloxal
Mechanizm wznosząco-opadający
Warunki zabudowy na brodziku: dla Typ STN 900
- 885-905 mm
- wysokość: 1900 mm
- grubość szkła: 6 mm
- szerokość wejścia: 580 mm
- szkło/wzory: przezroczyste
- profile: kolor -chrom eloxal
Montaż na brodziku lub na równi z posadzką
Opcjonalnie:
Anti-Plaque (minimalizuje osad brudu i kamienia)
Do kompletowania z brodzikami serii: Streamline, Purano, ...

Huppe

Niemiecka firma która istnieje od końca XIX wieku. Jej współczesna historia zaczyna się w roku 1966 kiedy to firma opracowała pierwsą prawdziwą kabinę prysznicową. Dziś jest firmą wyspecjalizowaną w produkcji najwyższej jakości kabin prysznicowych. Produkty Huppe to absolutny top wśród kabin prysznicowych.

Opinie o Huppe Aura Elegance 4-kąt, Drzwi skrzydłowe ze stałym segmentem do wnęki, szer.900mm, wys.1900mm -mocowanie prawe, szkło przezroczyste

Ocena ogólna

Na podstawie: 0 opinii

Dodaj swoją opinię
0,00
Funkcjonalność:
0,00
Jakość wykonania:
0,00
Wygląd:
0,00
% klientów poleca
ten produkt
%
Opinie z naszym sklepie nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia. In360 nie zapewnia, że pochodzą od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.